Tanken är att alla skall kunna vara med, vid behov kommer vi att dela upp oss i lite olika grupper fartmässigt. Fart efter kamrat.
Nytt för i år är att vi startar från tre olika ställen Gnistan, Själevad Skolan och Sund korsningen . Rutterna har ett nummer och dessa kan man se på hemsidan.
Ingen kommer att bli lämnad efter vägen. Tips och information som kan underlätta cyklingen kommer också att ges vid olika tillfällen
https://www.strava.com/routes/2972171959193463416