Hojsan,
vi kör en repris på cykelturen till Återtjärnen för Go´fika.
Vi startar på Kläppa och kör via Näske för att sedan ta oss mot Svartåvägen och Återtjärnen.
Det finns möjlighet att göra den längre om man så önskar.
Se Facebook för mer info på MåM, där anmälan kan ske.
https://www.strava.com/routes/3362447089410767428